بهگزارش میراث آریا بهنقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان آذربایجانشرقی، علیرضا بایرامزاده ضمن اشاره به اهمیت کیفیت خدمات مراکز اقامتی در راستای رضایت گردشگران گفت: با آغاز طرح نظارت بر تأسیسات گردشگری استان آذربایجانشرقی که ذیل ستاد خدمات سفر استان آذربایجانشرقی فعالیت میکند، وضعیت بهداشتی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط هتلها، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی مورد ارزیابی قرار گرفته و برای اصلاح یا استانداردسازی این تأسیسات مواردی ابلاغ شد.
معاون گردشگری میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان آذربایجانشرقی ادامه داد: این طرح نظارتی تا پایان فروردین ماه سال آینده به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا به لطف خدا در ایام نوروز شاهد ارائه خدماتی مناسب و با کیفیت برای گردشگران ورودی به استان آذربایجانشرقی باشیم.
او خاطرنشان کرد: شماره تلفنهای ۰۹۶۲۹ و ۰۴۱۳۵۵۴۶۰۴۰ همواره آماده پاسخگویی و بررسی شکایات واصله از سوی گردشگران ورودی به استان آذربایجانشرقی هستند.
انتهای پیام/
نظر شما